På´t igen ba !!

Nu är jag tillbaka. blev sugen på att börja blogga igen.. men vet inte hur jag ska få tid till de då jag har min salong och företag att ta hand om, hinner ju inte ens med verken tvätt städ eller karln..  livet är då inte lätt.
Det är verkligen overkligt att man har en egen salong med eget företag. har nog inte riktigt fattat de än, men de är verkligen hel kul, älskar de till tusen.   idag har jag vart på salongen hade 2 st försäljare där idag köpte in lite julkampanjer, så kom in och kika på dem till jul.. Sedan blev de pappers arbete och fika hemma hos fam sörensen. sen vidare mot salongen igen där jag  klippte och stylade lilla Wiggo Viking, han blev grym med svart och rosa i håret. min lilla sötunge.  efter jobbet följde Wiggo med hem vi kolla på Loranga och åt mat. Wiggo kommer igen på lördag och sover över, ska bli super mysigt då tobben inte är hemma i helgen.
kom på att på söndag är det farsdag så jag har gjort en överraskning till min bästa far. - man är väl för bra !
I morgon blir de jobbet.  borde gå och lägga mig nu, men hatar  att sova när jag är sjuk, de värsta jag vet...
Hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0