Söndag- bingolotto !

Har som sagt spelat bingolotto nu på kvällskvisten, vilket inte gick så bra, blev ju då ingen vinst, surt !
i morse när jag vaknade så fick jag julkänslor i kroppen vilket ledde till att jag gick till affären och handlade så att jag kunde baka, bakade lussebullar, lakritsknäck och även vanliga knäck gjorde jag, fullt upp ! de konstiga i detta är att hur kunde jag baka, ja visst jag älskar att baka men julen, de gillar jag verkligen inte, jul för mig är en jävla stor stress. tycker de är as jobbigt. bara maten som är bra på julen :)
Beställde nyss lite kläder till mig själv & även till tobben, man är väl för snäll. nää nu blir film sen sova ska ju jobba hela, precis hela veckan nästa vecka ! hade ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0